eerste dag in kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu eerste dag in kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

eerste dag in kenia

Door: sarah huygens

Blijf op de hoogte en volg Sarah

27 Mei 2014 | Kenia, Nairobi

Wouw! vlucht overleefd!
Toen ik aankwam in Kenia stonden twee jongens ( Billy en Wiki) me op te wachten. Ze hadden een papier in hun handen met daarop mijn naam. Heel schattig!
Ik ben met hen in een taxi gestapt en ben naar het YCMA hostel gereden. Moses de artistiek leider van KPAG zou alles hebben geregeld maar eenmaal aangekomen in het hostel bleek dat ik maar 1 nacht kon blijven. Er was helemaal niets geregeld, dit was even schrikken. Ik zou de volgende dag naar een nieuw hostel worden gebracht.
Wiki en Billy hebben me na het inchecken mee genomen in de stad, om wat eten te gaan halen.
De wegen woren van zand en heel vies en ik zag straat families bedelen voor, eten, drinken en geld. toen besefte ik dat ik echt in Kenia was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3942

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: