Dag 6 en 7 in Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu Dag 6 en 7 in Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

Dag 6 en 7 in Nairobi

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

27 Mei 2014 | Kenia, Nairobi

Dag 6
Vandaag ben ik naar Carora forest gegaan. Even weg van de stad en genieten van de natuur. Ik heb apen gezien, groten en watervallen. Het was heel fijn maar heel vermoeiend, ik denk dat ik 5 uur heb gewandeld. Ik wandel zoizo heel veel in Nairobi omdat alles zo ver uit elkaar ligt echt gek is dat.
In de avond ben ik naar het muzeum geweest naar een evenement. Er was kunst en verschillende acts. Van dans tot poezie tot monologen. Soms was het in het Engels maar vaak verstond ik het niet. Wat me opviel is dat mensen daar helemaal mee gingen met de acts.

dag 7

gisteren rond 12u snachts ben ik ontzettend ziek geworden. Ik had heftige buikpijn. Deze hielden heel de nacht aan en werden steeds pijnlijker. In de morgend was het nog erger. Ik had hevige koorts, diaree en heel veel pijn aan mijn maag en buik. Billy heeft me met een taxi naar het ziekenhuis gebracht. Ik kon amper lopen.
In het ziekenhuis wilde ze me niet helpen totdat ze zeker waren dat ik kon betalen. De verzekering en het ziekenhuis communiceerden heel slecht met elkaar en ik lag 3 uur lang in het ziekenhuis zonder hulp. Uiteindelijk heb ik zelf betaald en hebben ze me geholpen, echt ongelooflijk!
Ik had een virus genaamd Amibe. Dat komt voor in water, ik kocht alleen water in de supermarkt maar dat was niet veilig vertelde de dokter.
ze vullen de flessen met het lokale water, maken deze dicht en verkopen het als schoon water, echt schandalig!
Ze vertelde me als ik twee dagen later was geweest dat ik waarschijnlijk zou zijn overleden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 3949

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: