dag 28 en 29! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu dag 28 en 29! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

dag 28 en 29!

Door: sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

16 Juni 2014 | Kenia, Nairobi

Dag 28:
Vandaag ben ik met Brain en Billy de stad in gegaan. We hebben mee gedanst in een dans video. Heel grappig was dat. Het was een opname van drie jongens die samen een dansgroep hebben en regelmatig video's opnemen.
In de avond toen we weer naar huis gingen met de matatu (bus) is er iets grappigs gebeurt. Iedereen stapte uit de matatu en ik was de laatste in rij. Vlak voor ik wilde uitsappen reed de bus plots door. Ik was even in paniek en zag Billy en Brain achter de bus rennen voor hun leven. Echt heel lief. Een paar 100 meter verder is de bus gestopt en waren de jongens er om me op te pikken.

Dag 29:
Vandaag was een bewogen dag. Het is maandag dus de workshops beginnen weer. Echter begon de ochtend heel raar. Billy bleef maar in bed liggen en Brain ook. Een uur te laat kwam Billy eindelijk in actie en Brain bleek ziek dus kon niet uit bed komen. Ik en Billy komen te laat in de studio en er was niemand. Dit was voor mij de druppel, aangezien het vorige week ook een rot week was met mensen die niet kwamen opdagen.
Ik heb mij frustratie uitgesproken waarop Billy Moses heeft gebeld om te melden dat het zo niet langer kan.
Ik heb een afspraak gemaakt met Victor en we hebben een spoed vergadering gehad! Morgen komen alle dansers samen om half 9 en worden er duidelijke strenge regels gemaakt met heel de groep. Ik ben echt heel blij. Dit moest echt al lang gebeuren.
Ook heb ik vandaag het geld dat gestolen was terug gekregen van de jongens. Heel fijn. Ik hoop dat na morgen alles weer goed volgens schema verloopt, heb er een goed gevoel over.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 3945

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: