dag 15 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu dag 15 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

dag 15

Door: sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

02 Juni 2014 | Kenia, Nairobi

Vandaag heel de dag gedanst bij Dalmas. We hebben heel het stuk door genomen. Het was bloedheet in de danszaal en die mannen stinken na een tijd echt enorm. Brain danst sinds vandaag ook in de voorstelling. Omdat Steven de breakdanser heeft af gehaakt. Typisch dansers!

Na de repetitie zijn we een biertje gaan drinken en hebben we gepraat over onze dromen als dansers en theatermakers. Heel interessant! Ik ben te weten gekomen dat dansers hier ontzettend laag staan aangeschreven en dat ze niet serieus worden genomen. Echt bizar hoe dat verschild met het westen.

Ik wil Brain en Billy mee nemen naar Utrecht en ze laten dansen in mijn afstudeer voorstelling. Dat zou echt fantastisch zijn!

  • 03 Juni 2014 - 14:36

    Nyira:

    heey Saartje , dat zou echt wel bangelijk zijn.
    Miss. als je terug bent hier en daar een benefiet,feestje etentjes houden ofzo
    om wat geld bij elkaar te krijgen om die naar hier te krijgen?
    Wel een interessant en boeiend initiatief !

    tof!!

    Seg lieverd wanneer kan ik jou eens bellen ? Welke dagen en vanaf welk uur ?
    Ik heb zo'n telefoon/ internet winkeltje in mijn straat dan is dat wat goed koper bellen.
    Weet alleen niet goed van wat uur tot wat uur dat open is.
    X lovelove youuu

  • 03 Juni 2014 - 14:36

    Nyira:

    heey Saartje , dat zou echt wel bangelijk zijn.
    Miss. als je terug bent hier en daar een benefiet,feestje etentjes houden ofzo
    om wat geld bij elkaar te krijgen om die naar hier te krijgen?
    Wel een interessant en boeiend initiatief !

    tof!!

    Seg lieverd wanneer kan ik jou eens bellen ? Welke dagen en vanaf welk uur ?
    Ik heb zo'n telefoon/ internet winkeltje in mijn straat dan is dat wat goed koper bellen.
    Weet alleen niet goed van wat uur tot wat uur dat open is.
    X lovelove youuu

  • 03 Juni 2014 - 14:37

    Nyira:

    heey Saartje , dat zou echt wel bangelijk zijn.
    Miss. als je terug bent hier en daar een benefiet,feestje etentjes houden ofzo
    om wat geld bij elkaar te krijgen om die naar hier te krijgen?
    Wel een interessant en boeiend initiatief !

    tof!!

    Seg lieverd wanneer kan ik jou eens bellen ? Welke dagen en vanaf welk uur ?
    Ik heb zo'n telefoon/ internet winkeltje in mijn straat dan is dat wat goed koper bellen.
    Weet alleen niet goed van wat uur tot wat uur dat open is.
    X lovelove youuu

  • 03 Juni 2014 - 14:37

    Nyira:

    heey Saartje , dat zou echt wel bangelijk zijn.
    Miss. als je terug bent hier en daar een benefiet,feestje etentjes houden ofzo
    om wat geld bij elkaar te krijgen om die naar hier te krijgen?
    Wel een interessant en boeiend initiatief !

    tof!!

    Seg lieverd wanneer kan ik jou eens bellen ? Welke dagen en vanaf welk uur ?
    Ik heb zo'n telefoon/ internet winkeltje in mijn straat dan is dat wat goed koper bellen.
    Weet alleen niet goed van wat uur tot wat uur dat open is.
    X lovelove youuu

  • 05 Juni 2014 - 11:50

    Sophie :

    Hee Saar! Jeetje, ik lees nu net pas je blogs! Wat heftig met die opstand en dat je zo ziek bent geworden.
    Sommige dingen herken ik wel, eten met handen, geen regels in het verkeer, studenten die te laat komen of niet komen.
    Gelukkig heb je ook mooie ervaringen.
    Misschien kunnen we een keer skypen?
    Veel genieten van de mooie ervaringen en het land.
    LIEFS X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 3947

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: