verjaardag! dag 11 en 12 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu verjaardag! dag 11 en 12 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

verjaardag! dag 11 en 12

Door: sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

31 Mei 2014 | Kenia, Nairobi

Dag 11
vandaag ben ik er weer bovenop en klaar om weer deel te nemen aan het programma. Ook ben ik vandaag helaas 24 jaar geworden, pfff deprimerend!
Ik heb gedanst bij dalmas in de ochtend en in de namiddag heb ik een workshop ballet en afrikaanse dans gehad. Super intense dag.
in de avond w
zijn we de stad in gegaan. Eerst zijn we gaan eten, dan naar een bar gegaan en tenslotte naar een club. De clubs hier zijn totaal anders dan bij ons. Ze hebben hier geen dansvloer maar het is een soort café setting, overal staan tafels en stoelen. De rede hiervoo is dat als er een echte dansvloer was niemand zou dansen omdat de mensen te verlegen zijn. Siper raar vond ik dat. Ik dacht dat afrikanen juist geen schaamte hadden. Iedereen danst dus op zijn of haar plek tussen de tafels en de stoelen. Hahaha

dag 12
vandaag heb ik weer een kakkerlakke exterminatie gehouden in de ochtend. Il wil ze allemaal dooood.
In de namiddag heb ik een lange workshop, choreografie gevolg. Het duurde 3 uur en il was echt dood!
Ik wilde in de avond de stad in maar ik was zo gesloopt dat ik thuis ben gebleven. Vandaag heb ik zwarte lage all stars gekocht vpor 700 chilling. Dat is ongeveer 6 euro. Super coole schoenen, ben er heel blij mee.

over kpag:
Wat me opvalt is dat vaak mensen te laat komen of niet komen opdagen. Er is weinig structuur. Als we workshops hebben zijn die heel intens en wordt er hard gewerkt. Ik heb met Billy een rooster gemaakt voor meer structuur en we willen ook regels gaan toepassen zodat mensen meer dicipline gaan krijgen en meer verantwoordelijkheid nemen. Ik kijk er naar uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 3946

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: