spannende week! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu spannende week! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

spannende week!

Door: sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

13 Juli 2014 | Kenia, Nairobi

Deze week was hectisch, op een goede manier!
We hebben hard getraind voor de video shoot van Joan die donderdag zou plaats vinden. Helaas op woensdag melde ze dat haar mede zanger/rapper ontzettend ziek was en dat de videoclip helaas niet kon doorgaan. Dat was even balen.
later in de week stuurde ze dat de videoshoot doorgaat op 15 juli. Dat was super nieuws!

KPAG IS BACK!

De groep is deze week van 4 naar 7 dansers gegaan. We hebben Madgic die weer terug is van een ander project, Carlos die weer terug is en Kim. Echt weer een groep. We zijn er deze week goed ingevlogen met zen alle en het was super!
De workshops die Billy en Brain hebben gegeven waren heel leerzaam en ik ben echt aan het groeien als danser en choreograaf.

Vrijdag was een spannende dag. We hadden een show met KPAG. twee dansstuken, een Balroom stuk en afrikaanse dans. We zijn daar heen gegaan met zen vijven, Billy, Brain, Madic, Dorcas en ik. Het was een bijeenkomst voor èèn of andere rijke club. Je merkte dat iedereen het heel sppannend vond omdat de setting zo anders was dan dat iedereen gewend is. Het podium was ook super klein in vergelijking met wat we gewend waren. Het was vier bij twee meter. Maar we waren flexibel en zijn direct gaan space en ons gaan aanpassen.
Het was tevens ook mijn debut als danser, mijn eerste optreden als puur danser. Maar als ik erop terug kijk heb ik het best goed gedaan en heb ik KPAG niet teleur gesteld :)

Nog twee weekjes en het avontuur zit erop. Het worden nog twee heftige weken, de video shoot van Joan en de performance van Dalmas deze week en volgende week mijn performance, plus de trainingen van KPAG die gewoon door gaan. Heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 3935

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: