dag 30,31,32,33,34 en 35 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu dag 30,31,32,33,34 en 35 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

dag 30,31,32,33,34 en 35

Door: sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

22 Juni 2014 | Kenia, Nairobi

Dag 30:
Vandaag hebben we een gesprek gehad over de organisatie binnen kpag. We hebben nieuwe regels gemaakt over optijd zijn en communiceren met elkaar. Daarna zijn we optijd begonnen met de repetitie.
Ik heb vieuwpoint gegeven en een workshop Jazz gevolgd.

dag 31:
Vandaag hebben we een les ballet gehad en daarna movement. Heel fijn was dat.
Ik heb een paketje ontvangen vanuit nederland dat ik al een paar dagen wil oppikken maar ze vragen er hier geld voor. Heel bizzar. Ik moet eerst naar de bank gaan, daar betalen en dan weer naar het postkantoor. Nairobi is groot dus ik moet de tijd vinden om dit te doen.

dag 32:
Vandaag ben ik eindelijk mijn pakket gaan ophalen. Ze zijn hier echt niet normaal. Ik heb eerst moeten betalen bij de bank en daarna nog eens op het postkantoor en ook nog extra omdat ik zogezegd te laat was met ophalen. Echt ongeloofelijk!
Vandaag heb ik gewerkt aan mijn performance. Ik heb twee nieuwe choreografien gemaakt. Was een top repetitie.
Daarna hebben we horton gekregen. Intens maar leuk.
In de avond ben ik naar een lezing gegaan over een danseres die in amerika is gaan dansen en in allerlei professionele producties heeft gedanst en nu terug komt , aar Kenia om hier dingen te gaan verbeteren op het gebied van dans. Ben haar naam kwijt. Heel erg. Maar het punt is is dat het heel inspireerend was.

dag 33:
Gistere avond heb ik ontdekt dat er weer dingen gestolen waren op men kamer! Echt ongelofelijk. Ik was echt kwaad! Billy vroeg me om niets tegen Victor te zeggen omdat ze anders uit het huis zouden vliegen. Ik heb beloofd niets te zeggen mits er de volgende dag een slot op men kamer zou komen.
Ik heb boodcamp gehad vandaag. We hebben tot 13u gewerkt, normaal kwam er een gast docent afrikaanse dans maar dit is niet door gegaan helaas.
in de avond zouden we naar een optreden gaan maareenmaal aangekomen op de locatie bleek dat het de volgende dag pas was. Maar de band hadden een generale repetitie en het was echt een feest!

Dag 34:
Vandaag ben ik gaan eten bij Big, een Indonesiër. Hij heeft samen met zijn vrouw voor ons gekookt. Het was echt fucking lekker eten en heel gezellig. Ik ga binnekort men boekje meenemen om wat recepten op te schrijven.
Daarna zijn we naar de optredes geweest. Heel tof!

dag 35:
Chill dag. Ga niet veel doen. Lekker uit rusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 3938

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: