weekend - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

weekend

Door: sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

02 Juni 2014 | Kenia, Nairobi

Zaterdag:
Ik heb vandaag helemaal niets gedaan. Buiten heel de dag op mijn gameboy lopen spelen. Even rust. Ik ben in de avond gaan eten in de stad. Heel gezellig.

zondag:
Vandaag ben ik gaan zwemmen in het YCMA hostel. Ze hebben daar een zwembad. Ik heb Billy leren zwemmen. We gaan vanaf nu elke week zwemmen zodat hij als ik hier weg ga kan zwemmen!
Al mijn spieren zaten vast dus het was heel fijn om die weer los te maken in het water.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 3932

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: