uitzieken dag 8,9 en 10 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu uitzieken dag 8,9 en 10 - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sarah Huygens - WaarBenJij.nu

uitzieken dag 8,9 en 10

Door: sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

31 Mei 2014 | Kenia, Nairobi

Dag 8
ik heb vooral heel veel geslapen. Billy is thuis gebleven om voor me te zorgen, heel lief. Ik heb nog attacks. Hoop dat het snel over gaat

Dag 9
het gaat vandaag al ziets beter. Ik rust veel en heb tijd om na te denken. Hoop dat ik morgen beter ben.

Dag 10
vandaag heb ik 6 workshops gemaakt. Een drieluik vieuwpoint en een drieluik acting. Ik heb nagedacht over de performance die ik ga maken en het thema wordt chaos. Wel toepasselijk voor de situatie en de plek waar ik ben. Ik heb er zin in.
ik heb vandaag een rooster gemaakt voor de maand juni. Samen met Brain en Billy, twee derde jaars. Ik geef elke maandag en dinsdag in de namiddag een workshop, donderdag werk ik aan mijn performance en maandag, woensdag en vrijdag in de ochtend werk ik met choreograaf Dalmas aan zijn voorstelling. De overige tijd volg ik dansworkshops. Een drukke agenda komende maand :)

  • 03 Juni 2014 - 14:46

    Nyira:

    amai Saartje , zo veel te doen heel de tijd pfffw ik word al moe en krijg stress
    alleen al door dit te lezen.
    zie maar dat je ook voldoende rust zodat je niet terug ziek wordt.
    Ben blij dat je het beter met je gaat en dat je mensen bij je had die je verzorgen.

    Xoxo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sarah

Ik loop vanaf 19 mei t/m 30 juli stage in Nairobi, Kenia.

Actief sinds 18 Mei 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 3940

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: